Finans
  • Dolar :5.6417 TL
  • Euro :6.3454 TL
  • Pound :7.0801 TL

KALİTE POLİTİKASI

Kalite Politikamız

Müşterilerimizin Memnuniyeti :

1- Müşteri memnuniyetinin, şirketimizin en önemli hedefi olduğu bilincindeyiz.

2- Müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimizden beklentilerini doğru tespit edip, beklentilerinin üstünde bir hizmet sunmaya çalışmak ana hedefimizdir.

Çalışanlarımzın Memnuniyeti :

1- Müşterilerimizin mutluluğunun çalışanlarımınızın mutluluğu ile sağlandığına inanmaktayız. Bu yüzden çalışanlarımızın problemleri ile ilgili çözüm üretmeye çalışırız.

2- Karşılıklı güven, doğruluk ve yapıcı yaklaşım değerlerine tüm çalışanlarımızla sahip çıkmaktayız.

3- Dinamik ve yenilikçi yaklaşımlarımızı ekip olarak paylaşırız.

4- Çalışanlarımızın eğitim ve gelişimlerine önem veririz.

Hedeflerle Yönetim :

1- Şirketimizde çalışan tüm ekibimiz olarak ne istediğimizin bilincindeyiz.

2- Yönetim stratejimiz çerçevesinde ekip olarak bu hedeflere ulaşmanın sorumluluğunu taşırız.

Etkili İletişim :

1- Etkili ve yapıcı bir iletişim ortamı oluşturarak çalışanlarımızın ve müşterilerimizin uyumunu sağlarız.

2- Ticari ilişkilerimizin devamlılığında karşılıklı güven ve sorumluluğunun önemli olduğuna inanırız.

Değişim ve Sürekli Gelişim :

1- Sağlıklı bir büyüme için gelişen teknolojinin tüm imkanlarından yararlanmaya çalışırız.

2- Ürün ve hizmet kalite standartlarımızı en yeni ve gelişmiş metodları kullanarak sürekli iyileştiririz.

Hata :

1- Tüm personelimizde hata yapma olasılığını en aza indirecek yöntem ve uygulamalar geliştiririz.

2- Müşterilerimize hatasız ürünler teslim etmek için tüm süreçlerimizi kontrol altında tutarız.